niedziela, 29 stycznia 2012

First.


Zuza wita wszystkich czytających !!  

 No więc, mojego imienia pewnie większość się domyśla. Dla ciemnych - Zuza :D Interesuję się fotografią, grafiką, zjawiskami paranormalnymi i parapsychologią. Muzyka. która w jakis sposób do mnie trafia to rap. (GrubSon, Sobota, Metrowy, BU, Pih, Małpa, Małolat, DonGURALesko, PMM, Paktofonika, Eldo) .. to plynie w moich żyłach. Co do bloga ... został on założony, z powodu zabicia nudy. Postaram się, aby był na prawdę staranny. Nie mam jednak pomysłu na notki. Piszcie w komentarzach o czym chcielibyście czytać, postaram się zrealizować :}



Kontakt: 
adhd_@interia.pl

4 komentarze:

  1. jeżeli interesujesz się fotografią to pokazuj swoje zdjęcia :)
    powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wyżej pokazuj zdjęcia :)
    Będe wapdać !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, na pewno będę tu zaglądać, zapraszam do mnie do obserwowanych:) http://pesymistyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się bardzo ciekawy blog ;) dodaję do obserwowanych i będę tu wpadać częsciej ;)

    OdpowiedzUsuń