wtorek, 31 stycznia 2012

Pytania !!


I znów ta sama monotonia!! ;o Dzień spędzony przed komputerem, muzyka włączona na maksymalną głośność i kartki papieru na które ostatnio zaczęłam przelewać moje uczucia, mimo tego, że nie mam talentu do rysowania. Nic mi się nie chce. Może to przez tą pogodę..? Jest cholernie zimno. Mam ochotę usiąść z kubkiem gorącej herbaty i obejrzeć jakiś dobry film. Może znacie jakiś? ;}

WAŻNE!!!
Od dzisiaj możecie zadawać mi pytania dotyczące mojego życia, bloga, co tam chcecie .. ;}
Wysyłajcie je na moją skrzynkę pocztową. Postaram się na nie odpowiedzieć w piątek.

adhd_@interia.pl

5 komentarzy:

  1. jak będę miała czas to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyślę i na pewno coś wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jakieś zadam :)
    Zapraszam do zadawania pytań pod moim postem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Monotonia zabija to co najlepsze w życiu. Nadzieję na zmiany. Jeśli wszystko ciągle jest tak samo to nie wierzę żeby nagle się zmieniło.
    Ech...życie.
    Pzd i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń